Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2016

Η μαμά αρρώστησε!

Αυτές τις μέρες η μαμά μου είναι άρρωστη. 

Δείχνει κουρασμένη ,βήχει ,έχει πυρετό και παίρνει φάρμακα!




Στεναχωριέμαι να την βλέπω έτσι . Προσπαθω να κανω ησυχία γιατι μας λεει πως θα σπασει καποιο αγγειο στο κεφάλι της ,όταν κανουμε φασαρία κι εγω φοβάμαι και δεν θελω να την πεθανω!

Όταν πνίγεται από τον βήχα τρέχω με τις καραμέλες στο χέρι!

Εγώ τις πηγαινω αφού βγάλω το χαρτί ,γιατί τον αδερφό μου τον Νικόλα που μια φορά της πηγε τις καραμέλες ,ενω πνιγόταν ,κλειστες στο κουτάκι ,τον κυνήγησε!

Δεν αντεχω άλλο τον βήχα της! Αρκετες φορές όταν πάω να τη ρωτησω κάτι βήχει πάνω μου! 
Της είπα πως με έχει βάλει στόχο και με πετυχαίνει στο κέντρο και παιρνει εκατό πόντους!

Αυτη όμως δεν το θέλει ,της ξεφευγει όταν ξεκινά να μου μιλήσει!

Αυτό όμως που μου λείπει αυτές τις μέρες είναι οι αγκαλίτσες της και τα φιλάκια της!

Ούτε τα βραδια για καληνυχτα αγκαλιαζόμαστε!

Μαμά γίνε γρηγορα καλά και εύχομαι ο βήχας σου πάνω μου να έπιασε τόπο ,να αρρωστησω εγω μετά και να γλιτωσω το σχολείο!!!!!
Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι   !!!!!!!




17 σχόλια:

  1. χαχαχαχχα... απίστευτος!!! και καλλιτεχνης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την έκανα βιαστικά τη ζωγραφιά γιατι έπρεπε να παω για ύπνο.
      Σας ευχαριστω !Πέτρος.

      Διαγραφή
  2. χαχαχα...τέλειο το σκίτσο σου, τα λέει όλα! περαστικά στη μανούλα σου!! να την προσέχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέτρο μου δεν ξέρω αν σε κόλλησε αρρώστια και μικρόβια , πάντως χιούμορ σε κόλλησε σίγουρα! ☺

    υγ: μου έχετε λείψει κι εσύ και ο Νικόλας! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακόμη δεν με κόλλησε ,αλλά τα μικρόβιά της θα κυριευσουν τον οργανισμό μου συντομα ελπίζω!
      Κι εμεις περνάμε υπέροχα μαζί σας!Πέτρος.

      Διαγραφή
  4. Άκου Πέτρο Πεπιτούλη ένα μυστικό που το ξέρουν μόνο αυτοί που ζουν στα παραμύθια:
    Όπως εσύ θέλεις ν' αρρωστήσεις για να μη πας σχολείο... έτσι ακριβώς και η μανούλα, αρρώστησε γιατί κουράστηκε και θέλει να την φροντίσετε, ΟΛΟΙ σας, ο καθένας σας, όπως το αισθάνεται και έτσι θα γίνει πολύ πολύ πιο γρήγορα καλά! ;-)
    Περαστικούλια!

    ΑΦιλάκια πάντα στα μαλλιά (και για τα μικρόβια!) :_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα Άιναφετς ,να έρθετε με την σκουπα σας ένα βραδυ και να αφησετε νεραϊδόσκονη στο κρεβάτι μου και το πρωί θα την πεταξω πάνω στη μαμά για να γινει καλά!
      Ετσι δε θα κουραστω εγω καθολου να την προσεχω χαχαχαχα
      Καληνύχτα. Πέτρος.

      Διαγραφή
  5. Πέτρο, ελπίζω η μαμά να γίνει γρήγορα καλά και να σταματήσει να βήχει πάνω σου!
    Ελπίζω δηλαδή να έχει γίνει καλά, αφού άργησα να πάρω χαμπάρι τα νέα σας, κι εσύ να μην κόλλησες, όσο κι αν σου στοιχίσει που δε θα γλιτώσεις το σχολείο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με τόσο βήχα Πέτρο μου σίγουρα δεν θα την γλιτώσεις την ιωσούλα για αυτό φρόντισε να γίνει εκείνη γρήγορα καλα .. να σηκωθεί και να αρχίσετε τις αγκαλίτσες και τα φιλάκια..περαστικούλια να της πεις...!!! η ζωγραφιά σου....τα σπάει...καλη σου νυχτα ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ είδες πόσο πολύτιμη είναι η μανούλα!! αλλά κι εσύ πολύ τρυφερός μαζί της,έτσι να είστε όλοι μαζί της πάντα έχει και θα έχει πάντα μεγάλη ανάγκη για αγκαλιές και χάδια!!! Οσο για το σκίτσο.... ενας μικρός ΚΥΡ(θα θου εξηγήσει η μανούλα) γεννιέται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέτρο είσαι απίθανος και νομίζω ο μόνος που θα χορέψει τη μάνα του στο ταψί·))) Να την προσέχετε καημένοι μου γιατί σαν τη Νασιούκα καμία!!!!!!
    Η ζωγραφιά σου φοβερή!!! Χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή