Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2016

Μόνος στο διάστημα!

συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης :

Είμαι ο χιονάνθρωπος Χιονάτος και θα σας διηγηθώ την ιστορία μου .






Από μικρό στολιδάκι ήμουν παχουλός γι'αυτό όλοι με έλεγαν Χοντρούλη .
Και επειδή ήμουν χοντρός δεν με έπαιζε κανείς ,όλοι με μισούσαν .
Με φώναζαν πάντα Χοντρό ,Λουκουμά , Σιγό γιατί δεν μπορούσα να τρέξω γρήγορα.
Μου έφερναν τα φαγητά τους μπροστά μου και με πίεζαν να τα φάω όταν προσπαθούσα να κάνω δίαιτα !

Ήμουν λυπημένος και ένιωθα μόνος. Δεν είχα κανέναν φίλο να παίξω και να συζητήσω μαζί του!


όταν λοιπόν ,ήρθε ο Πέτρος στον πλανήτη μας και έπεισε τον Άι Βασίλη και τα στολίδια να επιστρέψουν στη γη ,εγώ αποφάσισα να κρυφτω και να μείνω για πάντα μόνος μου στο διάστημα.


Στην αρχή ήμουν ενθουσιασμένος!

Είχα γλιτώσει από τα υπόλοιπα στολίδια που με κορόιδευαν . Έπαιζα μόνος μου ,έτρωγα μόνος μου ,συζητούσα με τον εαυτό μου ,όλα τα έκανα μόνος μου !

Πέρασαν μήνες ,ώσπου κάποια στιγμή βαρέθηκα και κουράστηκα να είμαι τόσο μόνος !

Μου έλειπε η συντροφιά ,η Αγάπη ,η φιλία ,ακόμα και η φασαρία γιατί στο διάστημα είναι όλα πολύ ήσυχα!

Σκέφτηκα πως έπρεπε να γίνω πιο δυνατός και να αδιαφορω στις κοροϊδίες των άλλων!

Να προσπαθησω να τους μάθω πως δεν ειναι σωστό να κοροϊδευουν την εμφάνιση του άλλου ,να έχουμε φίλους όλους χωρίς να μας νοιάζει από τι είναι φτιαγμένοι .

Ήμουν όμως απελπισμένος γιατί δεν ήξερα πως θα γυρνούσα στη γη!

Για καλή μου τύχη πέρασαν απο τον πλανήτη μου κάποιοι εξωγήινοι ,τους είπα την ιστορία μου και αυτοί με πήγαν στο Μαντείο των Πλανητών!

Εκεί μου μίλησε ο μάντης τους ο  Τίποτας !


Μου είπε πως θα με βοηθούσε να επιστρεψω στη γη και πως θα έβρισκα έναν πολύ καλό φίλο που θα έμενα μαζί του για πάντα!

Το διαστημόπλοιό τους θα με άφηνε στην αρχή σε μια καλή τους φίλη τη Μ α ρ ί α !


Μου έδωσε ένα γραμμα να της δώσω ,που μέσα έγραφε πως έπρεπε να αποφασίσει αυτή που θα με έστελνε!


Έτσι λοιπόν ,ένα βράδυ το διαστημόπλοιο με άφησε στην πόρτα της Μαρίας!

Η Μαρία ευτυχώς ήταν πιο γενναία απο τον Πέτρο και δεν σοκαρίστηκε μόλις ειδε ένα στολίδι να της μιλά!
Γνώριζε τον Τίποτα και με καλοδέχτηκε! Διάβασε το γράμμα  και αποφασισε σε ποιον θα με έστελνε!

Μου υποσχέθηκε πως θα με βοηθούσε και θα με έστελνε στην καλύτερη παρέα που θα μπορουσα να έχω στη γη!

Με  έβαλε σε ένα κουτάκι και με το ταχυδρομείο με έστειλε στον μελλοντικό μου φίλο!

Είχα άγχος και φοβόμουν λίγο για το ποιος θα ήταν ο καινούριος φίλος μου!


Όταν άνοιξε το κουτί με χαρά ειδα πως ήταν ο Πέτρος!


Ηξερα πως αυτός δεν θα με κορόιδευε ,αλλά θα με βοηθούσε στις δυσκολίες και θα με αγαπούσε!

Ο Πέτρος χάρηκε πολύ και από τότε έγινε ο καλύτερός μου φίλος!

Δεν με έβαλε με τα υπόλοιπα χριστουγεννιάτικα στολίδια στο πατάρι ,αλλά με έχει πάντα στο δωμάτιό του και επειδή ξέρει τη γλώσσα των στολιδιών περνάω υπέροχα μαζί του!



YΓ : Ευχαριστω πολύ την me (maria) που διαβάζοντας την προηγούμενή μου ιστορία μου έστειλε ένα στολίδι- χιονάνθρωπο και αυτό μου ψιθύρισε την παραπάνω ιστορία!





21 σχόλια:

  1. Πεπιτούλη μου αρέσεις πολύ! Όσο και ο Νικόλας φυσικά! Σας το έχω πει;
    Τρελαίνομαι για τις ιστορίες που σκαρφίζεσαι και που νοιάζεσαι για τα άλλα παιδιά και που είσαι γεμάτος αγάπη !
    Πολύ όμορφο το στολίδι σου!
    Αν σου δώσω κι εγώ ένα στολίδι (όχι χριστουγεννιάτικο πάντως) θα μου γράψεις μια ιστορία;;
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας ευχαριστω και θα γραψω και για εσάς! Πέτρος.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! Πέτρος.

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που ο Χιονάθρωπος ήρθε και σου άνοιξε την καρδιά του και βρήκε τον καλύτερο φίλο που θα μπορούσε να βρει...και χαίρομαι επίσης γιατί αγαπώ πολύ τα παραμύθια και πρώτη φορά συμμετέχω κι εγώ σε ένα, χάρη σε σένα!! Και τι παραμύθι!! Υπέροχο και με ουσία!!
    Σε ευχαριστώ πολύ που άκουσες τον Χιονάνθρωπο!!
    Φεύγω συγκινημένη από δω και χαρούμενη!!
    Να τι δύναμη έχει ένα παραμύθι!
    Φιλιά πολλά σε σένα, τον Νικόλα και...τον χιονάνθρωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω που με σκέφτηκες και μου έστειλες τον χιονάνθρωπο!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου!Πέτρος.

      Διαγραφή
  4. τι ομορφη ιστορια!!!! Μπραβο Πέτρο!!! πολλα φιλια σε σενα και στον χιονανρθωπο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Πέτρο, ήταν υπέροχη η ιστορία σου! Και τα μηνύματα που περνάς θαυμάσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω.Πολύ ωραίο το όνομά σου ! Πέτρος.

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ Πέτρο...είναι nickname! :)

      Διαγραφή
  6. Γλυκά μου αγόρια να ξέρετε ότι μεγαλώνετε σε ενα πολύ όμορφο περιβάλλον με την μαμα αγρυπνο φρουρό για όλα !Πίσω από τα λόγια της όμορφης ιστορίας σου Πετράκο κρύβεται η αγάπη και ο σεβασμός που έχει η καρδούλα σου για τους ανθρώπους και όταν μεγαλώνουν έτσι τα περισσότερα παιδάκια μετά από χρόνια θα έχουμε μία σωστή κοινωνία!!! Να είσαι καλά και ευλογημένος το ίδιο και ο αδελφούλης σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας ευχαριστω για τα καλά σας λόγια!Ήταν πολύ ωραία αυτά που μου είπατε! Τι μεγάλο όνομα έχετε! Δεν εχω ξαναδει τόσο μεγάλο όνομα!
      Στην επόμενη ιστορία μού δώσατε ιδεα να ονομασω τον ηρωά μου με 3-4 ονόματα!Πέτρος.

      Διαγραφή
  7. ΑΧ! και ναξερες Πέτρο μου ποσο πολύ μου αρεσε η ιστορία σου..έχεις ενα πολύ ομορφο χαρακτηρα..!! μου αρεσει και μενα το διαστημα ισως μια μερα να σε μιμηθω (δεν θα μου θυμώσεις ετσι;) και να γραψω και εγω μια μικρή ιστορια με το διαστημα..ααααα να σου πω.. εχω και εγω ενα χιοναθρωπο ...απο την Μαρία και δεν τον εβαλα στην κούτα με τα στολιδια αλλα τον εχω στολισμενο και τον καμαρώνω σαν φιλαρακι.. ..τελικα υπαρχουν και μεγαλα..μα πολύ μεγαλα παιδια Πετρο μου πες την μαμα να σου εξηγησει... σε αφηνω εδώ και κόλα μία... γιατί τα φιλια δεν αρέσουν συνηθως στους άντρες...!! να περνατε ομορφα με τον Νικόλα οτι και να κανετε.. ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδα το '' ΑΧ'' και αχγωθηκα για το τι θα είχατε γραψει μετά!
      ευτυχώς μου γραφετε καλά λόγια χαχαχα
      να γραψετε κι εσεις μια ιστορια για το διάστημα ,δεν θυμώνω.
      Και φιλιά να μου στέλνατε ,θα τα δεχόμουν ,γιατί μου αρεσουν τα φιλιά!
      Σας ευχαριστω για τα καλά σας λόγια! Πέτρος.

      Διαγραφή
  8. Άλλη μια υπέροχη ιστοριούλα.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστω πολύ ,χαιρομαι που σας άρεσε! Πετρος.

      Διαγραφή
  9. Πολύ πολύ χαίρεται η Αιναφετς που ο αγαπημένος της Πέτρος Πεπιτούλης γράφει τόσο τρυφερές και διδακτικές ιστορίες!
    Τώρα έχεις έναν υπέροχο παχουλό φίλο που μόνο αυτός μπορεί να σε καταλάβει και ας είναι στολίδι, γιατί είναι ένα μαγικό στολίδι που διώχνει τα κακά όνειρα και φέρνει μόνο γέλιο!!!
    Φιλάκι στα μαλλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστω για τα καλά σας λόγια κ. Άιναφετς ! Α !Ξέχασα ,μαγισσούλα Άιναφετς!
      Ο συγγραφέας Πεπιτούλης σας χαιρετά!

      Διαγραφή
  10. Μα είναι πραγματικά ωραία η ιστορία σου Πέτρο, γραμμένη με φαντασία και όμορφη διάθεση! Χαίρομαι που βρήκες έναν καινούργιο φίλο κι ας είναι στολίδι, θα διατηρήσει όμως μια μαγική συντροφιά με φιλικά χαμόγελα!
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια και καλή πρόοδο!
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!Πέτρος.

      Διαγραφή