Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2015

Παίζω κι εγω!

Είναι Κυριακή απόγευμα ,κάθομαι με τη μαμά μου στο δωμάτιό της και συζητάμε! Βαριέμαι λίγο και η μαμά μού προτείνει να παίξω ένα παιχνίδι με ερωτήσεις που παίζουν στα μπλογκς! Δέχτηκα και αρχίζω:










►Ακολουθείς κάποια συγκεκριμένη "τελετουργία" όταν γράφεις στο blog? 
Κάθεσαι, δηλαδή, κάπου συγκεκριμένα, 
έχεις κανένα ποτηράκι κρασί δίπλα σου ή όπου σε βρει η έμπνευση?


Συνήθως γράφω ,μάλλον εγω μιλάω και η μαμά τα γραφει ,από το κρεβάτι της.


►Που θα ήθελες να είσαι σε 5 χρόνια από τώρα?



Θα ήθελα να είμαι στη Γερμανία ,γιατί είναι η πιο πλούσια χώρα ,έχει ωραίες νεροτσουλήθρες και θέλω να συναντησω έναν παικτη ποδοσφαίρου τον Ρόμπεν που παιζει στη Μπάγερν Μονάχου!




►Εάν μπορούσες για μία μέρα να έχεις μία υπερδύναμη, 

ποια θα διάλεγες και τι θα έκανες με αυτή?

θα ήθελα να ήμουν ένας σούπερ κακός ,να πετάω και να εξαφανίσω όλον τον κόσμο ,για να κάνω ό,τι θα ήθελα μετά π.χ να πίνω μπύρες ,να πάρω όλα τα παιχνίδια του κόσμου κ.τ.λ


►Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη στιγμή μέσα στην μέρα σου?


η καλύτερη στιγμή της μέρας μου ,είναι όταν κοιμάμαι και η χειρότερη όταν με ξυπνάνε!




►Σε ποια μέρη σου αρέσει να συχνάζεις?




σε γήπεδα ,σε στάδιο και στο χωριό μου!                                                                                     


►Τι είναι αυτό που αγαπάς στον χώρο του blog?



μου αρέσει να με διαβαζουν πολλοί!                                                                                                 

►Ποιο είναι το φαγητό που σου αρέσει να μαγειρεύεις όταν καλείς φίλους?


δεν μαγειρεύω ,αλλά μου αρεσει να τρωω την πίτσα της μαμάς μου και τα φρέσκα φασολάκια!



►Τι έχεις πάντα μαζί σου στην τσάντα σου?

την κασετίνα ,τα βιβλία μου ,νερό και φαγητο!

►Σου χαρίζουν μια χρονομηχανή. Σε ποια χρονική περίοδο

θα επέστρεφες έστω για λίγο και γιατί;


θα πήγαινα στην εποχή των δεινοσαύρων,γιατί μου αρέσουν πολύ!



►Θα ήθελες να είχες γεννηθεί άντρας;


Είμαι άντρας και θα ήθελα να είμαι πάντα άντρας και να με λένε Νικολέτα!


►Τι μυρωδιά έχει το πάθος;

μυρωδιά πάθους φυσικά!


►Εσύ και τα κοινωνικά δίκτυα....


μου αρεσει να βλέπω βιντεάκια στο Youtube



►Ποια ηρωίδα βιβλίου θα ήθελες να είσαι;      


Η Τίνκερμπελ!




Και ακολουθούν οι δικές μου ερωτήσεις που μπορεί να απαντήσει όποιος θέλει:


1)  Σε ποια ταινία θα ήθελες να παίζεις ;


2)Ποιος ποδοσφαιριστής θα ήθελες να είσαι;


3)   Αν ήσουν έπιπλο θα βαριόσουν τη ζωή σου;


4) τι όνειρα σου αρέσει να βλέπεις;






















10 σχόλια:

  1. Πέτρο παιδί μου, θα ήθελες να είσαι άντρας αλλά να σε λένε Νικολέττα;
    Δεν υπάρχεις!
    Πολύ ωραίες απαντήσεις έδωσες ( αλλά και οι ερωτήσεις σου είναι υπέροχες)!
    (Νάσια στείλε πρόσκληση στο κανελλάκι μου! Δεν πρέπει να το χάσει αυτό!!!)

    Λοιπόν αγαπημένε μου Πετρή ...

    1) Σε ποια ταινία θα ήθελες να παίζεις ;
    Στον Πήτερ Παν!

    2)Ποιος ποδοσφαιριστής θα ήθελες να είσαι;
    Ο ανιψιός μου που είναι φοβερός με την μπάλα!

    3) Αν ήσουν έπιπλο θα βαριόσουν τη ζωή σου;
    όχι αν ήμουν βιβλιοθήκη!

    4) τι όνειρα σου αρέσει να βλέπεις;
    Να πετάω!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω που μου απάντησες!
      Μου άρεσαν οι απαντησεις σου και πιο πολύ η ταινια που θα ήθελες να παιξεις!
      Καληνύχτα κ. Αριστεα!
      Πέτρος

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Πέτρο!
    Πολύ μου άρεσε που θέλεις να γίνεις σούπερ κακός για να πίνεις μπύρα, όσο για τα παιχνίδια έχεις δίκαιο!
    Τώρα θα σου πω ένα μυστικό που μόνο εσύ το ξέρεις:
    Μου έχουν στείλει πάρα πολλά βραβεία και δεν έχω απαντήσει σε κανένα, φυσικά λέω ευχαριστώ πολύ, αλλά ξεγλιστρώ απαλά απαλά.. να κάτι σε όλα αυτά δεν μου πάει!
    ΟΜΩΣ σήμερα για πρώτη φορά θ' απαντήσω στις δικές σου ερωτήσεις:
    1. Με έβαλαν να παίξω με το ζόρι σε μια ταινιούλα για την τηλεόραση και δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου!
    2. Ο μεγάλος μου γιος έχει παίξει τόσο πολύ ποδόσφαιρο στη ζωή του, (είναι αριστερό πόδι!) που και αυτό το βαρέθηκα!
    3. Αν ήμουν έπιπλο θα ήθελα να είμαι ένα μικρό μπαουλάκι με κλειδαριά που θα ήταν γεμάτο μαγικά κόλπα που θα έκαναν τα χατίρια ολονών!
    4. Μια ζωή έβλεπα πως πετάω ή πως με κυνηγάει καρχαρίας, έτσι τώρα, μια και κουράστηκα, θα ήθελα να είμαι σ' ένα εξωτικό νησί και να κολυμπάω σε καταγάλανα νερά (χωρίς καρχαρίες)!

    Σου στέλνω μαγικά φιλιά που όταν θα είσαι στεναχωρημένος θα τα σκέφτεσαι και θα σε γεμίζουν ΧΑΡΑ!

    Θα σου πω πιο ήταν το δικό όνειρο όταν ήμουν μικρή και είχα υπερδύναμη;
    Να με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ που ηρθες στο μπλογκ μου! Βλέπω Παραμυθά και βλέπω κι εσένα εκεί!Μου αρεσεις πολύ!Και οι απαντησεις σου μού άρεσαν!Καληνύχτα κ.Άιναφετς!
      Πέτρος!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Πέτρο!
      Πριν σου πω τα νέα μου, θέλω να σε παρακαλέσω ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ, μη με πεις κ.Άιναφετς, γιατί μπορεί να είμαι γυναίκα αλλά δεν είμαι κυρία, βασικά είμαι μια μαγισσούλα- μπλόγκερ! και παρακαλώ μη γελάς!!! :-D
      Θέλω να ξέρεις πως σήμερα σε "έβαλα" στο blogroll μου, εκεί έχω όλους τους αγαπημένους μου φίλους για να τους επισκέπτομαι όταν το αισθάνομαι!
      Είσαι ο μικρότερος φίλος μου, μετά έρχονται δυο 19 χρονών που άνοιξαν τα blogs στα 17 τους και η μεγαλύτερη είναι 75!
      Βλέπεις η επικοινωνία δεν έχει ηλικίες!
      Συνέχισε να γράφεις τις σκέψεις σου, τα παράπονα σου, τα ευχάριστα και τα ενοχλητικά νέα σου, θα σε διαβάζω πάντα!
      ΑΦιλάκια και στον αδελφό σου... ε! και στην μαμά!

      ΥΓ: Το Α θα πει Αληθινά Φιλάκια! :) (και όχι αυτά με σάλια!)

      Διαγραφή
  3. Πέτρο μου καλησπέρα σου.
    Περπατώντας στο διαδίκτυο βρέθηκα στο σπιτικό σου. Με θέλεις;
    Να σου πω ότι οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πάρα πολύ. Πετυχημένες και γουστόζικες.
    Να δώσω και τις δικές μου.
    1. Σε όλοια ταινία νάναι του Τσάρλιν Τσάπλιν.
    2. Θα ήθελα να είμαι ο Σαμαράς αλλά δεν μου αρέσει το όνομα.
    3. Καθόλου δεν θα βαρυόμουν αν είμουν κρεββάτι.
    4. Όνειρ μυστηρίου.
    Ελπίζω να πέρασα τις εξετάσεις.
    Θα περνάω από εδώ.
    Νάσαι καλά Πετράκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πέρασες τις εξετάσεις με 20!
      Σας ευχαριστω για τα καλά σας λόγια!Είμαι χαρούμενος που με βρήκατε!
      Πέτρος.

      Διαγραφή
  4. Καλέ μου Πέτρο, αν και το υποψιαζόμουν, σήμερα σιγουρεύτηκα ότι έχεις κληρονομήσει το χιούμορ και την ευφυϊα τής μαμάς σου! Εγώ θα ήθελα να έπαιζα σε κάθε ταινία με κινούμενα σχέδια, όπου ήρωες θα ήταν ο Ντόναλντ και τα τρία ανιψάκια του, από ποδόσφαιρο δεν έχω ιδέα, αν ήμουν κρεβάτι για μικρά παιδάκια δεν θα βαριόμουν ποτέ (άσε που τα έπιπλα δεν σκοτίζονται για τέτοια θέματα!) και μου αρέσει να βλέπω εκείνα τα όνειρα, που όταν ξυπνάω, μου έχουν αφήσει μια ευχάριστη αίσθηση. Πολλά φιλιά και καλό σ/κ σε όλη την οικογένεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω για τα καλά σου λόγια!
      Πέτρος.

      Διαγραφή
  5. Καλέ τι ωραίες μπλε γραμμές είναι αυτές;;;;;;;;; ☺☺☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή